www.jagochpyret.blogg.se

Denna dag..

Publicerad 2010-10-03 23:00:26 i

Denna dag har vi varit en sväng på IKEA, det var sjukt mycket folk där.. Sen lämnade vi Hugo hos farmor så att vi skulle kunna städa lägenheten, så nu är vårt hem dammat, dammsugat, skurat och faktiskt ganska så rent;) Vi passade även på att tvätta soffklädseln, rensa städskåpet och efter att vi gjort det så for vi och köpte en 6mån present till Hugo:) Och nu sitter jag här hemma framför datorn och mina goa gubbar dom sover sött i sovrummet! Tänk att på tisdag "fyller" vår sötnöt 6 månader, det har ju gått så himla fort!

Kommentarer

Postat av: Katrin

Publicerad 2010-10-03 23:50:28

Ja tiden går verkligen fort med de små ;)



Tack! Jag kan ju inte annat än instämma jag också ;)

Ja jag kommer försöka uppdatera framöver hur det går med pillrena, mitt mål är väll också runt 20kg så det vore ju kul/skönt om de fungera.. =)



Sov gott

kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-04 10:32:24

Å jisses vad duktiga ni är!

Jag tycker ändå att det är kul att städa,

men måste erkänna att tvätta soff-klädseln är ju riktiga plus-poäng!



Imorgon alltså? Stora killen!Då är väl han jätteduktig som "sitter" så fint?? Tycker jag iaf!

Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela