www.jagochpyret.blogg.se

Vilken lycka!

Publicerad 2010-11-17 19:47:02 i Pyret

Idag har jag och Hugo haft en riktig slappa-runt-i-pyjamas-dag, vi har bara myst, lekt och tränat på att krypa! Sen så har vi dansat runt till julmusik och Hugo har skrattat så mycket att jag blivit helt varm i hjärtat:) Han är den goaste lilla sötnöten som finns och jag älskar honom så mycket att det gör ont. Tänk att det var han som låg i min jättemage, vilken lycka! Men nu ligger sötnöten och sussar och jag ska kika in på swehockey för att se hur det går för maken..


Skönt att bada innan man ska sussa;)

 

Kommentarer

Postat av: Carina Vågmål

Publicerad 2010-11-17 23:08:43

Va underbart det låter. Härligt att du/ni njuter, de dagarna sparar man i sitt hjärta. Kram.

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-11-18 10:33:48

Men HUR SÖT är han inte då???Underbar!

Postat av: Judit

Publicerad 2010-11-18 14:15:18

vilken söting! :)

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2010-11-18 22:26:53

Superslt kille och bild=) Ha ne trevlig torsdagkväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela