www.jagochpyret.blogg.se

Usel mäklare..

Publicerad 2010-11-09 18:35:22 i

Budgivningen är fortfarande igång och vi har varit och kollat på huset igen nu på kvällen för att kika på motståndet;) Men jag är riktigt irriterad på mäklaren som sköter det hela! Han kan inte svara på när han tror det blir ett avslut och han sa att han kanske kommer lägga ut det för en till visning.. Känns som han vill dra ut på det eftersom vi bara är 2 st som budar och vi startade under utgångspriset, han trodde väl att han skulle kunna få mycket mer för huset! Tycker nästan lite synd om säljarna som har en sådan usel mäklare, men men vi får se vad som händer!?!? Ska bli intressant och höra vad den "usle" säger imorgon när vi pratar, igår när vi pratade sa han att det var 7 st som var intresserade men sen kom det ju fram att vi bara var 2 st;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-11-09 19:09:42

Håller tummarna!

Postat av: Larsa

Publicerad 2010-11-09 23:50:59

Jobbig sits.. Men kämpa på så håller vi tummarna för att ni knäcker de andra!! Måste höras på telefon snart så att jag får höra om alla detaljer! Kram och lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela