www.jagochpyret.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-16 14:55:16

Tack för den fina komentaren!:) Ringer dig när jag slutat skolan. Längtar tills ni kommer! Ska bädda och göra fint för våran lilla älskling. Saknar dig! älskar dig!

Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2010-11-16 20:56:00

Ja det tycker jag så får du berätta vad han tyckte om det :)

Jodå allt är bra med oss, er då?

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-11-16 22:40:12

å så söt ÄR det den röda lindex dressen jag skymtar? kram

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-11-17 10:07:06

Finingen !!

viggo får bara bullen och ett gungfår av mig och C ( och så en slant på kontot förståss ) men jag räknar iskallt med att han kommer överösas med paket ändå av släktingar och vänner !?

Vi ska försöka ta oss iväg och vixa pass till viggo efter lunch och så ska teddy hämtas hem igen efter allt för lång tid hos min mormor och morfar.

Men först - massvis med kaffe så jag vaknar till ordentligt ! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela