www.jagochpyret.blogg.se

Nu är första arbetspasset avklarat..

Publicerad 2010-11-22 00:16:48 i Blandat

Nu är första arbetspasset avklarat och det gick helt OK:) Jag är lite ringrostig när det gäller vissa saker, men det kommer nog bli lättare och lättare ju fler pass jag får.. Men skönt att ha fått det första passet ur vägen, alltid det som är det mest nervösa och jobbigaste. Nu ska jag "snoosa" på min underbara son och sen ska jag försöka få några timmar sömn;) Men måste bara säga (skriva) att jag är världens lyckligaste mamma/fru som fått en helt underbar son med en underbar man! Tar verkligen ingenting för givet, utan är tacksam för varenda sekund jag får med er två, ÄLSKAR er!

 

Kommentarer

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2010-11-22 08:24:00

Jag tyckte helt klart att det var jobbigast den första dagen tillbaka på jobbet efter föräldraledigheten. Sen gick det ganska snabbt att komma in in i allt igen. Men längtan efter att vara hemma med barnen kvarstår även om det är ok att jobba igen. Ha en fin måndag.

Postat av: Maja

Publicerad 2010-11-22 12:52:05

imorgon ska vi ha kramkalas:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-22 14:25:05

Världens bästa!

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-11-22 15:09:34

Vilken superfin bild!

Har du vart o jobbat?Duktig du är!Vad jobbar du med?

Själv hade jag planer på att sitta hemma så länge det bara går men ska ev börja o jobba lite helger i februari.Bara för att vi köpte huset...

Allt bra annars?Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela