www.jagochpyret.blogg.se

Idag har vi varit en sväng till "Allum" oc...

Publicerad 2010-11-04 21:05:39 i

Idag har vi varit en sväng till "Allum" och kikat lite:) Det blev några plagg till Hugo och jag fick en tröja av mamma! Vi har även hunnit med ytterligare en husvisning, men vet ej riktigt om det var nåt för oss.. Men vi ska på en till visning på söndag, så får se om det känns bättre!? Nu är det "Criminal minds" och soffmys som gäller och imorgon ska jag försöka lägga ut lite bilder från Ullared! Ha det så gott:)

Kommentarer

Postat av: Johanna, Jenny & Lina

Publicerad 2010-11-04 21:45:44

en 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan



_____________________________________________________________

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-11-05 13:42:16

Criminal minds är grymt!Bland det bästa på tv!



Allum?Men va tusan,då bor ni i närheten av Gbg eller?Vi bor ju i Kungsbacka.Söder om götet.



Va det sådär alltså?Hoppas det på söndag känns bättre då.Vart letar ni någonstans?

Japp!Här är fullt upp med packning.Brinner i röva på mig!ha ha ha Men nu va jag tvungen o ta en kopp kaffe så då fastnade jag såklart här...

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela