www.jagochpyret.blogg.se

Gårdagen blev en heldag på språng..

Publicerad 2010-11-21 10:02:26 i

img_1674 (MMS)

Gårdagen blev en heldag på språng, först fika i Ytterby med hembakat fikabröd som var farligt gott! Sen for vi till Liseberg och kikade på allt "julmys" och åt "brända" mandlar:) Efter Liseberg for vi hem till Lillen för spelkväll, jag var kass men vinet var gott;) Glömde dock att fota så har inga bildbevis på vår myslördag, men får fota nästa gång! Men nu sitter jag hemma i soffan, Andreas har åkt på bortamatch och Hugos farmor har hämtat Hugo.. För jag ska faktiskt jobba idag, spännande!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-11-21 10:04:03

lycka till på jobbet, snart ses vi!:)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-11-21 11:27:52

åh va mysigt med liseberg ! Vi har pratat om att åka dit, men det blir ju aldrig av :(

kanebulledräkten är ju bara för söt ! Viggos ska dock få sig en tur i tvättmaskinen idag för den är full med morotsjuice :(

Ha en bra dag på jobbet !! (vad jobbar du med ? )

kramar

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2010-11-21 12:28:07

Då förstår jag varför jag inte fick tag i dig igår...lycka till idag...kram

Postat av: Madde

Publicerad 2010-11-21 13:01:37

Vilken sötis i kanellbulledräkt, man vill ju nästan äta upp honom

Postat av: Britta Bloggar

Publicerad 2010-11-21 20:43:46

Åh sötnos!!

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-11-21 21:45:46

vist var det bara sååå vackert på Liseberg. Massa folk och tok kallt, men väldigt mysigt. Hoppas du har haft det bra på jobbet, var jobbar du? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela