www.jagochpyret.blogg.se

Gävle..

Publicerad 2010-05-25 16:37:28 i

Jag och Hugo har varit i Gävle och hälsat på "La Familia"! Efter en 8 tim lång bilresa, med en nappflaska gjord av en plastpåse så kom vi fram på torsdagskvällen:) Moster, mormor och morfar tog prinsen direkt och han fick massa pussar och kramar! I lördags var vi på Julias konfirmation och sen samlades hela tjocka släkten på "Släktgatan" i Bomhus;) Vi har blivit ompysslade och jag har fått sova eftersom mormor tog alla nattpass och Hugo har blivit sönderkramad och pussad på;) Men på söndagen var det dags att bege sig hemåt igen och som tur var glömde jag inte nappen till nappflaskan, så hemresan tog bara 6,5 tim!



Moster gick en stolt barnvagnspromenad;)


Kalasfin i sjömansdressen..






Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-25 21:56:09

min bebis:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela