www.jagochpyret.blogg.se

Riva tapeter..

Publicerad 2010-03-14 10:06:07 i

Igår började Andreas riva i nya lägenheten, jag var tyvärr inte till någon hjälp eftersom jag vaknade upp med världens förkylning.. Så det var bara att ladda upp med massa näsdukar, panodil och nässpray! Men Andreas hann med att riva ner tapeter och nu i veckan ska han börja med att öppna upp en vägg och börja byta ut dörrarna.. Ska även lämna in alla köksluckor på målning och sen lär vi nog välja golv, tapeter och en massa annat! Blir nog en intensiv vår, med renovering och lilla Pyret som kommer att ploppa ut snart;)






Kommentarer

Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Publicerad 2010-03-14 12:36:49

Tack för din fina grattishälsning! Nu har jag lagt ut hela förlossningsberättelsen, blev ett dramatiskt avslut på förlossningen, men nu är hon här vår älskade prinsessa! ♥ Kram Diana

Postat av: C3

Publicerad 2010-03-14 14:51:02

kommer bli fiiint!:)

Postat av: Maja

Publicerad 2010-03-15 12:18:52

Vad händig André är:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela