www.jagochpyret.blogg.se

Klåda..

Publicerad 2010-03-03 10:15:44 i

Har precis kommit hem från MVC, fick lov att fara dit efter att jag pratat med dem över telefon imorse.. Har haft sådan jäkla klåda på magen, händer, fötter, vader så de ville ta lite blod från mig för att kolla upp detta! Så om några dagar får jag svar på proverna och sen får vi se vad man kan göra åt det.. Nu ska jag äta lite frukost (varit fastande pga blodprovet..) och sen ska jag nog ladda upp med kuddar i sängen och se en film;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-03-03 10:31:09

Han ta de första bokstäverna på regnr, men antagligen så bor gubbfan i vårat område så ska ut och kika lite sen. Med mig gick det finfint, blev mest förbannad.



Har du hunnit se alla filmerna du tog från hårddisken? Har laddat ner ännu mer nu:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela