www.jagochpyret.blogg.se

1-årig Bröllopsdag!

Publicerad 2010-06-12 17:05:58 i

Vi firar 1-årig Bröllopsdag imorgon så vi har lämnat bort vår lilla prins till farmor i natt! Känns lite konstigt att inte kunna pussa honom "gonatt" eller att ligga och gosa med honom på morgonen, men det kommer gå bra för imorgon kan vi gosa igen;) Men det känns lite trist att man som mamma ska behöva känna "skuld" för att man lämnar bort sitt barn, pappor kan ju jobba och åka iväg på affärsresor utan att bli dömda.. Jag är iallafall glad att vår lilla prins har mor- och farföräldrar som inget annat vill än att passa sitt barnbarn, han blir bombaderad av kärlek vår lilla prins;) Näe nu ska jag förbereda kvällen för snart kommer maken hem..

 

Kommentarer

Postat av: Carina Vågmål

Publicerad 2010-06-12 20:37:18

Den BÄSTA av alla mammor ger sitt barn möjlighet att känna sig trygga med fler personer än bara sin mor o du e en sådan mamma. Hugo o jag är så glada o tacksamma för att du är så givmild o delar med dig så känn ingen skuld utan försök o njut av egentid. I morgon kommer han hem o det e aldrig fel att längta. Kram farmor

Postat av: Maja

Publicerad 2010-06-12 20:51:41

Är det imorgon? Är det inte på måndag? 14e? Eller är jag helt virrig?:) Aja, hur som haver. Se till att fira det med pompa och ståt! Hälsa männen i ditt liv:) Ringer på måndag. Pusskramen!

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2010-06-13 09:10:18

Du ska inte känna någon skuld alls. Hugo har det bra hos sin farmor. Av egen erfarenhet är det bra om barnen får vara hos någon annan ibland, både som små små och lite äldre. Hoppas er bröllopsdag blir mysig m hotellfrukost mm. Kram mor(mor)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-06-13 13:35:15

grattis underbara ni:)

Postat av: Ingis

Publicerad 2010-06-14 00:04:00

Grattis Anna och Andreas på er bröllopsdag. Sköt om varandra och sov länge!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela