www.jagochpyret.blogg.se

Låt dessa 10 veckor gå fort..

Publicerad 2010-01-27 16:55:50 i Graviditeten

Den här jäkla förkylningen vill inte ge med sig, snoret tar aldrig slut och hostan vill inte försvinna.. Tycker lite synd om mig själv nu och vill att dessa 10 veckor ska gå SNABBT! Det jag kan glädjas åt när jag sitter/ligger hemma i min bunker (lägenhet) är att Pyret "snurrar" runt i magen och misshandlar mig lite lätt inifrån, en kul och spännande känsla;) Men till helgen hoppas jag att snoret mirakulöst försvunnnit så att jag kan hitta på nåt kul med min make som är ledig från hockeyn för en gångs skull! Vet ej riktigt vad vi ska hitta på, men något som en otymplig kvinna med foglossning kan göra blir det nog;) Så snälla snor var vänlig och försvinn ur mitt huvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela