www.jagochpyret.blogg.se

VHS-filmer..

Publicerad 2010-02-19 16:58:22 i

Kl.8.00 var det träff med föräldragruppen, så vi pinade oss upp tidigt och satt och lyssande på en barnmorska till kl.10. Det handlade om förlossningen, smärtlindring och kejsarsnitt, men vet ej om jag kan säga att det hon sa var något som jag inte redan visste.. Men för Andreas var det nog bra, man märkte att han blev lite nervös för han satt och strök mig över ryggen flera gånger och tog min hand;) Kollade även på en till VHS-film (från tidigt 90-tal) om amning som var riktigt dålig! Men vi fick oss ett gott skratt allihopa som var där, tror ingen utav oss tycker att de där gamla VHS-filmerna vi fått se ger så mycket.. Kanske dags att uppdatera lite, finns ju nåt som heter DVD! Får se hur nästa gång blir, då skulle en psykolog komma dit och prata relationer, hur blir förhållandet när babyn kommer? Samt lite mer snack om amningen.. Vem vet kanske blir nån gammal VHS-film då med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela