www.jagochpyret.blogg.se

Varit hos läkaren..

Publicerad 2010-02-02 10:49:22 i Graviditeten

Varit på "MVC" och träffat läkaren idag för att kolla livmoderhalsen, vi har ju en tendens att få för tidigt i min släkt så ska kollas lite extra. Men enligt ultraljudet så såg allt bra ut, Pyret har lagt sig med huvudet nedåt och livmodertappen var som den skulle! Så än så länge behöver jag inte oroa mig för att skrutten ska ploppa ut i förtid;) Sen så kollade läkaren min rörlighet och den är ju inte bra, så blev sjukskriven fram till förlossningen. Det var ju rätt så väntat, men nu har jag det på papper och det känns ju sådär.. Men ska börja kolla på en DVD som ska hjälpa mig att slappna av och andas rätt, ska även börja läsa en bok som handlar om att "föda utan rädsla" och sen får man väl ta fram lite pyssel för att få tiden att gå fortare!


Nu ligger Pyret med huvudet nedåt och är startklar;)

Kommentarer

Postat av: Sara Stiko

Publicerad 2010-02-02 11:53:01

Kämpa på!!! Kram

Postat av: Limpan

Publicerad 2010-02-02 12:32:18

Jag är lite avis på dig jag eftersom du får vara hemma och se på film och kan brodera och läsa bloggar och blogga hejvilt. Men det är klart att det inte är så kul att ha ont förstås.



Men det är kul att läsa och längta efter att den där tiden ska drabba mig också. :)



Lycka till Anna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela