www.jagochpyret.blogg.se

Tjockis-fötter..

Publicerad 2010-02-25 17:18:04 i

Nu har vi varit på MVC och allt såg bra ut, magen följer kurvan, blodtrycket var ok, urinprovet visade inget, Pyrets hjärta slog som det skulle (150) och min vikt ökar stadigt;) Frågade även om svullnaden i benen/fötterna och händerna och det var tydligen något som jag får dras med tills Pyret ploppat ut, då kommer jag kissa ur mig all vätska! Barnmorskan kände och klämde på magen och sa att hon/han fortfarande låg med huvudet nedåt och är startklar, så allt var toppen! Nu väntar vi bara på att veckorna ska gå och att "smärtorna" ska sätta igång så att vi äntligen kan få träffa fightern i magen;)

Kanske ska be Andreas att ta hand om mina tjockis-fötter i helgen, han är ju faktiskt ledig;) Får nog ta en sväng förbi The Body Shop och köpa på mig lite krämer.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela