www.jagochpyret.blogg.se

Lägenhetsbyte..

Publicerad 2010-02-17 10:09:31 i

Om allt går som det ska och alla papper blir påskrivna så kommer vi äga en lägenhet om några veckor! Det är en 2:a lika stor som den vi har, men vår månadskostnad kommer bli mycket lägre;) Är ett riktigt renoveringsobjekt som min händige man (hoppas att han är det) kommer fixa till med hjälp av svärfar och Erling. Så det blir en händelserik vår för min man, han ska ta examen, hitta jobb, bli pappa, renovera en lägenhet.. Får hjälpa honom så mycket jag kan och se till att det finns mat på bordet när han kommer hem helt utmattad pga allt han ska göra, får trotsa mina PMS-besvär helt enkelt..

Såhär ser renoveringsobjektet vi troligtvis blir ägare till ut..

  

  

 

 

 

 






 

 



Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-02-17 17:42:27

Anna, är det hippies som bott där innan eller?:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-17 19:26:29

Bland alla dessa händiga män känner jag mig helt överflödig trots min renoveringskunskaper... haha men jag är en fena på att ta hand om barn, det har jag "papper på" om du skulle vilja renovera ist. Kram farmor

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-02-18 00:38:11

Grattis till nya lgh!!!

Postat av: Diana - Gravid ♥

Publicerad 2010-02-18 11:30:00

Grattis till er lägenhet, så spännande! Tack snälla rara för din fina kommentar! Jag går nu och väntar. Är fortfarande i latensfasen och barnmorskan säger att arbetet "tagit paus" , men att det snart kommer börja igen... Är så otålig! När är snart!? =/ Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela