www.jagochpyret.blogg.se

"Tycka-synd-om-mig-själv-choklad"..

Publicerad 2010-02-15 11:15:27 i

Gårdagen var inte direkt en dag att minnas.. Spenderade dagen ensam eftersom Andreas var och spelade bortamatch, så min dag blev en dag med filmtittande och "tycka-synd-om-mig-själv-choklad"! Men idag är det nya tag som gäller kan ju inte gå och sura varje dag, även om situationen gör att man skulle vilja göra det.. Har ju faktiskt snart klarat av den här jobbiga "sug-graviditeten", det är ju bara ca.7 veckor kvar... Så jäkla skönt!!!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-02-15 12:55:52

Allvar nu. Kan jag bo hos er i tre veckor i slutet av augusti, början av september? kommer knappt vara hemma då jag går i skolan ifrån 9 på morgonen till typ 20 på kvällen? Snäääälla Påååååånyyyyy! Hör av dig så fort du kan, måste isf boka plats på skolan. Du kan väl ringa mig ikväll så kan vi snacka mer om det? Verkar i alla fall vara en toppenutbildning:)

Postat av: tess

Publicerad 2010-02-15 13:47:21

det var du värd! nu är det snart slut och du har en färsk liten bebis ute istället:) såg du några bra filmer?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela