www.jagochpyret.blogg.se

Ständigt PMS-humör..

Publicerad 2010-02-15 19:52:35 i

Känns som om dessa sista veckor kommer bli gnälliga från min sida, har sjukt kort stubin och beter mig som ett PMS-monster.. Alla jävla krämpor som bara tycks bli värre och värre, ryggfan värker, höften är helt fucked, sammandragningarna kommer och går och denna jävla halsbränna är skitjobbig! Inte fan trodde man att graviditeten skulle bli såhär, har inte jobbat på 5 månader och jag är lika rörlig som en 90-årig gammal gumma med höftprotes! Ser fram emot att genomlida en förlossning och att äntligen få se den lilla djävulen (Pyret) som bott i min mage.. Och när den lilla ploppat ut så hoppas jag att rygg/höftvärken försvinner och att jag äntligen kan gå utan kryckor och utan denna vankande gång! Och tänk vad skönt att kunna sova på mage igen och att kunna ha jeans på sig;) Näe nu ska jag sluta gnälla för idag och trycka i mig lite glass och kolla på "Familjen Annorlunda"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela