www.jagochpyret.blogg.se

Sammandragningar..

Publicerad 2010-02-09 13:09:16 i Graviditeten

Eftersom jag haft lite sammandragningar/mensvärk så tyckte min barnmorska och min läkare att jag skulle vara uppmärksam på detta pga av släkthistoriken. Så om det skulle bli värre och hålla i sig så ska jag kontakta förlossningen.. Sen så har min tiger-mage (bristningarna ser ut som ränderna på en tiger) börjat sjunka lite så ska ta det lugnt (som jag redan gör) och hoppas att min livmodertapp orkar hålla emot Pyret som ligger och trycker!

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-02-09 14:28:21

hoppas att det lägger sig och att pyret får stanna kvar inne i gosmagen lite till!:) tänker på dig vännen! heja livmodertappen!;) kraaam!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-09 14:44:08

Farmor säger bara kniiiip några veckor till! Va rädd om Er. Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2010-02-09 20:47:35

Anna, jag har hittat en utbildning jag vill gå i göteborg på 2-3 veckor. Tror du att man kanske kan bo hos er då? Kraam

Postat av: Maja

Publicerad 2010-02-10 14:39:46

Man kan gå den lite när som helst, men har kikat på slutet av augusti. Kramar

Postat av: Kicki S

Publicerad 2010-02-11 10:54:03

Håller koll på Er och "pyret". Väntar med spänning.

Kramar vi tänker på Er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela