www.jagochpyret.blogg.se

Kors i taket..

Publicerad 2010-02-21 10:29:54 i

"Kors i taket" har faktiskt sovit rätt så bra! Vaknat en enda gång pga halsbrännan och sen några gånger när jag vänt mig, eftersom att vända sig är ett projekt nu för tiden;) Blev även puttad/väkt av maken pga min HÖGA andning, jag lät tydligen väldigt högt och han spelade in mig på mobilen.. Så får väl höra denna inspelning när han kommer tillbaka från värmningen! Nu ska jag förbereda lite frukost och sätta på mig mina söndagskläder = myskläder;)

Måste även tacka denna "äckeldricka" som gjorde att jag kunde sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela