www.jagochpyret.blogg.se

Denna snö är helt underbar, men..

Publicerad 2010-12-06 11:06:17 i Blandat

Denna snö är helt underbar, men inte om plogbilarna inte hunnit ploga! För igår när jag och lilleman skulle ta en promenad till affären så hinner vi bara komma halvvägs innan däcken låser sig! Det var så jäkla mycket snö att det packades kring däcken och det var omöjligt att sparka bort, så jag fick släpa vagnen efter mig!!! Jag var helt dyngsur när vi äntligen kom fram till affären och mitt ansikte var så rött att det såg ut som om jag hade somnat i ett solarium;) Men men man får väl se det som ett träningspass och eftersom farmor var snäll att ge Hugo en pulka i tidig julklapp när hon hörde vad som hade hänt igår så tar vi nog den om vi ska ut i snön hädanefter:) Så ingen vagn i snöyran för oss!

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-12-06 15:42:34

haha... jag kan ju rent krasst konstatera att det mesta haade gått mycket fortare om jag inte hade en förmåga att fastna framför datorn titt som tätt ;) men nu är snart tvätten klar och hängd så jag kan ta tag i packningen istället :)

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela