www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 5 – Vad är kärlek..

Publicerad 2010-12-05 14:31:07 i 30 dagar av sanning

Kärlek för mig är något som är starkare än allt annat och om man är villig att kämpa så övervinner den allt!

Min stora kärlek är Andreas och innan jag fick barn så trodde jag att inget kunde slå den kärleken. Men när Hugo kom till världen så insåg jag att det fanns en till sorts kärlek som var större än jag vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig! Att man kan älska någon så mycket som vi älskar Hugo är helt otroligt, den kärleken vi känner för honom är här för att stanna:) Kärleken för Andreas kommer finnas kvar så länge vi är villiga att kämpa för den och för varann! För kärlek är ingen dans på rosor, den är mer som en bergochdalbana och som tur är älskar jag bergochdalbanor;) Det här kärlek för mig..





Mina älsklingar!

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-12-05 16:12:46

Grattis till Hugo oxå !! Hoppas ni har en riktigt mysig 8 månadrs dag !! kramar

Postat av: Sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-12-06 08:04:45

Kärleken till ett barn övervinner allt

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-06 10:48:32

UNDERBARA BILDER!!

Jättefina verkligen!

O så sanna ord du skriver...

Nu måste jag läsa ikapp mig lite.Har fasiken ingen tid på helgerna...Så förlåt att jag är slapp på att läsa då...Hoppas ni har en härlig måndag!KRAMAR

Postat av: bästa moster och syster

Publicerad 2010-12-06 14:41:49

världsfina bilder ju!:) RAMA IN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela