www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 22 – Det här upprör mig..

Publicerad 2010-12-23 09:10:08 i 30 dagar av sanning


Ojoj missade gårdagens sanning, så den kommer här..

Jadu det finns nog rätt så mycket som kan uppröra mig, men just nu blir jag riktigt förbannad på dem som kör som om det vore sommarväg när det är tok halt! Att ligga i arlset på någon (pratar om bilar som ligger för nära inget annat) är helt idiotiskt nu när det är så halt, fattar inte hur vissa tänker?? Nu idag när vi ska fara hem till Gävle så hoppas jag att dessa idioter inte hamnar efter oss! Och jag hoppas verkligen att vi slipper se några stressade gubbar med flashiga bilar göra dumma omkörningar som gör att man själv nästan hamnar i diket!
Idag vill jag ha en mysig bilfärd hem med, musik och skönsång från mig och maken och en son som är glad och som förhoppningsvis sussar sött större delen av bilfärden;) En idiotfri dag helt enkelt, det vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela