www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 15 – Mina drömmar..

Publicerad 2010-12-15 08:57:37 i 30 dagar av sanning

Finns ju olika sorters drömmar, "ego" drömmar och lite mer "goda" drömmar! Mina "ego" drömmar är: ett fint hus med minst 4 sovrum så att mamma kan komma ner och stanna länge! En Mulberry eller Marc Jacobs väska, denna dröm har jag startat ett sparkonto för;) Ett jobb som jag ser fram emot att gå till varje dag (iallafall nästan varje dag) och en PT som drillar mig så att jag kan visa mig på beachen någon gång under 2000-talet! Mina "goda" drömmar är: att vi får leva länge med god hälsa och att Hugo växer upp och blir en snäll, omtänksam och lycklig man! Sen hoppas jag och drömmer om att vi kan ge Hugo ett syskon någon gång i framtiden;) Vad har ni för drömmar???

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-12-15 09:15:00

Phjuu, tur att jag inte är den enda med ett väskkonto=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela