www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 13 – Ett pinsamt ögonblick..

Publicerad 2010-12-13 11:19:39 i 30 dagar av sanning

När jag gick i mellanstadiet eller högstadiet så skulle jag och min kompis Ida fråga pappa en sak efter en match. Vi gick in och bad Jocke hämta pappa och efter ett tag kommer han med handduken på axeln spritt språngande NAKEN! Han pratar på som ingenting och Ida vet nog inte vad hon ska göra eller titta och jag försöker få pappa att fatta att man kanske kan ha handduken runt midjan;) Till slut fattar han vinken och skrattar lite samtidigt som han sätter handduken där den borde ha varit från början! Nu vid 26 kanske inte detta hade varit så värst pinsamt, men som tonåring ville man ju bara DÖÖÖ! Fast om jag tänker efter så tror jag nog att detta hade varit lite pinsamt nu med;)

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-12-13 11:33:47

ahahahhhaha :D

Postat av: mikaela

Publicerad 2010-12-13 18:28:03

hahaha, heelt underbart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela