www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 11 – Mina vänner..

Publicerad 2010-12-11 22:55:24 i 30 dagar av sanning

Eftersom vi flyttat runt en del så är mina vänner utspridda, men som tur är finns det telefon och en sms-tumme som gör att vi hörs av ändå! Men jag tror också att det är väldigt "normalt" att när man flyttar och sprider ut sig på olika platser, får familj och barn så blir man också sämre på att höra av sig, tyvär.. Men mitt nyårslöfte i år blir nog att försöka bli bättre på att höra av mig till mina vänner! Och sen får jag nog ta tummen ur röven och se till att umgås med de jag har i Göteborg, så nu får ni passa er snart ringer jag;)

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-12 11:22:40

Så sant som det är sagt!

Så blir det nog för typ alla...

Ville bara önska dig en helskön söndag!

Kanonväder!Massa kramar

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-12-12 14:02:32

Jag har oxå vänner utspridda lite här och där. Så kan det bli

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela