www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag..

Publicerad 2010-12-10 15:35:17 i 30 dagar av sanning

Näe det blir ingen bild på denna "heffa-klumps-mamma", men om jag vaknar imorgon och ca.10 kilo försvunnit så kanske jag kan ställa upp på en "dagens outfit" bild;) Men jag kan ju tala om vad jag har på mig idag.. Svarta tights, svart linne och en vit jumper a la overzize modell! Men min underbara son har en matchvikt som är perfekt så honom kan ni få en bild på! Idag har han en pepparkaksbody och ett bar bruna byxor och för att få honom att sitta still (nästan omöjligt) så gav jag honom mitt Ugglehalsband! Han satt i 5 min sen var det full fart igen;)

 

Kommentarer

Postat av: Ann-Charlotte

Publicerad 2010-12-10 16:06:06

Sötnos:)

Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Publicerad 2010-12-10 16:26:37

Låter som en toppenhelg det där! :-)



Ha en trevlig em/kväll!



kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-10 18:45:38

Det är ju tur att oversize tröjor finns för oss mammor :) Har väldigt många sådana tröjor nuförtiden :)



Sv: Ja man tänkte väl inte såmycket på skolan just då och jag är oerhört tacksam över att komvux finns när man inser att man kanske borde plugga upp sina betyg :)



Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!

Kramar

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2010-12-10 18:55:53

Underbar liten goding i söta kläder :-)

Mysig fredagkväll!



kramis

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-11 15:23:03

Han är hur fin som helst Hugo

o det tror jag absolut att du är med!

Om inte annat så är du säkert en liten

sparris jämte mig!

Tights o oversize tröja i love!Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela