www.jagochpyret.blogg.se

Storken har kommit!

Publicerad 2010-08-15 10:30:29 i

Dum som jag är hade jag stängt av ljudet på mobilen inatt, men vaknade ändå kl.4 på morgonen och kollade på mobilen.. Åh ni skulle sett glädjen när jag såg att jag fått ett mess från min vän, började böla som ett litet barn;) Nu har de äntligen fått träffa sitt lilla mirakel, så nu har Hugo fått en liten kompis att busa med! Ville ju såklart ringa så fort jag såg messet, men får hålla mig i några dagar så att mamsen får landa;) Men är iallafall himla glad och denna dag kunde inte ha börjat bättre! Och eftersom det inte blivit officiellt på "FB" ännu så tänker inte jag avslöja sort, vikt eller längd på bebben, det får mamsen och papsen göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela