www.jagochpyret.blogg.se

Mammakroppen..

Publicerad 2010-08-26 10:44:55 i

Nu har vi skjutsat syrran till plugget, lilleman somnade i bilen och ligger nu och sover i min och Andreas säng:) Så då passar jag på att betala räkningar och kollar på kläder på nätet som jag INTE har råd att köpa och som troligtvis inte passar! Men jag får väl använda de kläder jag har så länge, tills denna "mammakropp" försvunnit;) Men har man haft en mage som den på bilden nedanför så kanske man inte kan räkna med att vara slimmad, sen så måste man ju även träna och äta rätt och det kan jag ju inte skryta med att jag har gjort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela