www.jagochpyret.blogg.se

Bumbo..

Publicerad 2010-08-14 17:17:26 i

Eftersom jag sov väldigt lite i natt så var jag väldigt tacksam då min son ville sova från kl.8 till 11 imorse, för då kunde ju jag sova lite med! Men efter våra suss-timmar så fick jag ju lov att hitta på nåt för att inte bara sitta och vänta som ett freak på att få ett mess från min kära vän:) Så jag och Hugo åkte på en Bumbojakt och efter lite letande så hittade vi äntligen en Bumbo! Så nu har vi testat den här hemma och Hugo verkar tycka om att sitta och leka med sina leksaker. Tur är väl det eftersom vi måste se till att ha honom så lite på rygg som möjligt för att få bort Reinfeldt-formen på huvudet;)



Kommentarer

Postat av: Amra

Publicerad 2010-08-14 22:39:38

Gud Anna,va söt han e ...ännu sötare än innan om man kan säga så :))) man ser vem han brås på,sin mamma såå klart :))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela