www.jagochpyret.blogg.se

Hugo 1 Vecka!

Publicerad 2010-04-12 21:20:03 i

Idag har vi haft Hugo hos oss i en hel vecka, han är helt underbar och vi kan sitta och titta på honom hur länge som helst;) Vi har varit på BVC och vägt lille Hugo.. Han hade gått upp som han skulle och lite till så vi får hoppas att han fortsätter så, vill ju att han ska bli stor och stark! Bokade även in ett till möte för inskrivning då vi ej hann med det idag, så på måndag ska vi tillbaka till BVC. Nu ska jag mysa lite med mina killar;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-04-12 22:53:02

han är ju så sjukt söt. när kommer ni på torsdag? jag drar till sthlm framåt kvällen på torsdag. kanske hinner med att se er då?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela