www.jagochpyret.blogg.se

Tempade ju såklart..

Publicerad 2010-04-04 07:51:22 i

Sov knappt någonting igår, tror jag fick 1,5 tim sammanlagt efter att vattnet forsade ur mig första gången på natten/morgonen.. Så var rätt så trött igårkväll, men vi svängde iallafall förbi 30-årsfesten vi var bjudna till och stannade till kl.21 sen fick vi lov att tacka för oss! Väl hemma igen när vi skulle lägga oss tog jag tempen och jag hade ju såklart feber, så det var bara att åka in till förlossningen och ta blodtryck, temp och en CTG-kurva.. Låg kopplad med den där CTG-apparaten i över en timme och blev bara tröttare och tröttare! Andreas var lika trött han så över-tröttheten tog över och skämtnivån blev bara lägre och lägre;) Kurvan såg bra ut och värkarna kom med ca.10min mellanrum (så alldeles för sällan) så vi fick fara hem igen när de såg att tempen gått ner. Så vid kl.00.30 kunde vi krypa ner i våran säng och sova!




Kommentarer

Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Publicerad 2010-04-04 13:14:56

åh, sååå spännande :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela