www.jagochpyret.blogg.se

Spytt ner alla kläder..

Publicerad 2010-04-21 10:50:27 i

Har ju ökat mängden käk, men prinsen är inte så förtjust i detta och har svårt att få ner allt och spyr gärna upp det igen.. Så nu har han spytt ner alla sina kläder i stl.50 så vi måste se till att få en tvätt-tid omgående! Men nu ligger han i Andreas gamla omlott-tröja och mina gamla underbyxor, så han ser ut som en riktig 80-tals bebis;) Näe nu ska jag passa på att bädda sängen och plocka iordning lite hemma innan prinsen ska ha käk igen..

Kommentarer

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2010-04-21 17:08:59

Ja du vet vad jag tycker om detta men kämpa på. Jag kanske får ta mig ner på stan och inhandla nåt i storl 50...mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela