www.jagochpyret.blogg.se

Sprutlackerad..

Publicerad 2010-04-13 16:27:33 i

Idag har Andreas varit i nya lägenheten och renoverat så jag och Hugo har varit själva, en riktig mysdag! Har vilat större delen av dagen då jag fortfarande har ont och svårt att gå, men jag hoppas att det vänder snart för man vill ju börja gå lite barnvagnspromenader! Hugo har även lyckats "sprutlackera" sin mamma idag, han passade på när jag lät honom ligga och lufta rumpan;) Förra veckan när mormor och morfar var nere och hälsade på oss (Hugo) så tog morfar ett foto på Hugo.. Han hävdar att han fångat Hugos första leende, men vi andra anser att han nog bara skiter;) Vad tror ni, skiter han eller är det ett äkta leende???

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-04-13 18:54:50

ser ut som papy:)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-04-13 21:40:00

det är ett leende!!! sötaste leendet jag sett :D

Postat av: Ingis

Publicerad 2010-04-14 07:42:46

Vilket underbart leende! Passar en liten kille som Hugo. Sköt om Er och njut av varje dag i det härliga vårvädret.

Kram Ingis

Postat av: Larsa

Publicerad 2010-04-19 15:43:07

Hyfsat nöjd han ser ut! haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela