www.jagochpyret.blogg.se

Hemma i Gävle..

Publicerad 2010-04-17 10:07:28 i

Är hemma i Gävle och hälsar på tjocka släkten, har visat upp vår lilla prins för mostrarna, gammelmormor, gammelmorfar, gammelmoster, Julia, gammelmorbror och självklart mormor;) Morfar missar tyvärr prinsen denna gång eftersom han är och jobbar. Lillen har gått från famn till famn och verkar trivas hos alla, många fotoblixtar har det blivit så när vi kommer hem till Gbg igen så är det dags att framkalla! Nu ska lillen gå på promenad med Andreas och jag ska pumpa lite och sen blir det nog en långdusch;) Jag och Andreas ska även passa på att ta en sväng på stan och mormor ska få vara barnvakt åt vår lilla älskling!

Kommentarer

Postat av: mikaela

Publicerad 2010-04-17 17:19:11

redan lärt sig pussas. sötare får man leta efter!

Postat av: tess

Publicerad 2010-04-17 21:32:30

men hur söt får man vara?! helt utroooli:)

Postat av: Maja

Publicerad 2010-04-19 09:07:18

Finast i världen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela