www.jagochpyret.blogg.se

Förkyld..

Publicerad 2009-09-08 11:11:20 i Graviditeten

Har varit hemma från jobbet pga förkylning sen i fredags och idag skulle ha blivit min "komma-tillbaka-till-jobbet-dag".. Men när jag vaknade imorse så kändes det som om min kropp blivit överkörd av en buss, har ont överallt, huvudet värker och jag blir lätt anfådd:( Sen så har man ju haft "växtvärk" i flera dagar nu som inte vill ge med sig, så det blir liksom ett "plus i kanten" på allt det onda.. Är så jäkla less på att behöva ringa till min arbetsplats för att säga "Hej, det är Anna jag kan tyvär inte komma idag, jag är sjuk.." Tycker liksom att det räcker med mina dagar hemma pga illamåendet, men nu när jag fått min mirakelmedicin "Lergigan" så ska jag såklart åka på en konstig förkylning som inte vill ge med sig..

Har pratat med "sjukvårdsrådgivningen" och de tyckte att jag skulle ta mig till en vårdcentral så att de kan lyssna på mina lungor och ta lite prover.. Så nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig så att jag kan få en tid inbokad.. Hoppas verkligen att jag får en tid idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela