www.jagochpyret.blogg.se

Illamåendet är kvar..

Publicerad 2009-09-30 19:35:26 i Graviditeten

Jadu illamåendet är kvar och som om inte räckte så ligger jag i soffan med sprängande huvudvärk och rinnande näsa.. Men det går väl över snart och med lite tur kanske jag kan börja jobba igen nästa vecka!? En kul grej har iallafall hänt idag och det är att jag berättade för Jessica att "Pyret" växer i mig, alltd lika kul att prata med henne! Hon kommer få agera jour under denna graviditet, så nu har jag mamma, svärmor, Linda och Jessica i min jour-grupp;)

 

Hoppas att morgondagen blir en dag utan huvudvärk, snorig näsa och utan illamående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela