www.jagochpyret.blogg.se

Hade tänkt vänta till V.12, men..

Publicerad 2009-09-05 14:48:20 i Graviditeten

Hade tänkt vänta till V.12, men har insett att det finns ingen "säker" tid.. Så idag har jag berättat för mina systrar och Andreas ska försöka få tag på Johan på andra sidan atlanten och uppdatera honom om "Pyret"! Kan ju hända något under hela graviditeten och om bebisen skulle stanna kvar i magen tiden ut så är det ju inget som säger att vi kommer få ha den för evigt.. Barn är något man får låna som svärmor säger, så det gäller att ta vara på tiden och leva i nuet! Men förhoppningsvis stannar "Pyret" i magen och ser ljuset i början av April;) Och då kommer ni (Maja och Malin) att vara världens bästa mostrar och du (Johan) kommer att vara världens bästa farbror!

Men vi kommer att vänta ett litet tag till med att berätta för resten av vår "tjocka" släkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela