www.jagochpyret.blogg.se

Dags att bryta mönstret..

Publicerad 2009-09-17 14:23:44 i Graviditeten

Att denna fantastiska grej som händer i magen kan få en att må så jäkla dåligt, det trodde jag aldrig! Denna dag började lika dåligt som igår, jag mår illa och vad jag än gör försvinner inte illamåendet:( Har pratat med barnmorskan och hon rekomenderade mig att testa "Postafen" nu när "Lergigan" inte funkar och att jag ska försöka äta ofta och lite.. Min gynekolog (som ej visste att jag var med barn) blev jätteglad när han fick höra nyheten och rekomenderade "Postafen" som barnmorskan och att jag skulle äta nåt litet varje timme och att bara äta kall mat och hålla mig borta från kolsyrade drycker! Sen så skadade det inte att byta miljö och bryta mönstret om jag hade möjlighet till detta!? Så nu hoppas jag att jag ska kunna ta tåget hem till Gävle och vara hemma i några dagar och hoppas att det kan hjälpa mot illamåendet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela