www.jagochpyret.blogg.se

Nyser stup i kvarten..

Publicerad 2009-10-01 09:46:47 i Graviditeten

Dagen började ju inte riktigt som jag ville! Nyser stup i kvarten och det känns som om huvudet är fullt med snor.. Sen får vi ju inte glömma det fantastiska illamåendet som håller sig kvar, känns som om jag aldrig blir av med detta! Jag vill kunna njuta lite av "Pyret" och inte bara gå runt och må dåligt, så snälla "Pyret" va lite snäll mot din mamma och se till att hon slipper detta illamående och kan börja jobba igen!?

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-10-01 09:56:13

Jag tror helt klart att Pyret är en rebell som inte lyssnar på sin mamma:)

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-10-05 14:49:40

Uppdateeeeraaaa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela