www.jagochpyret.blogg.se

Helt sjukskriven..

Publicerad 2009-10-15 18:09:03 i Graviditeten

Detta med att jobba 50% har inte gått så bra, så nu är jag helt sjukskriven i 2 veckor istället och hoppas att träningen kommer ge resultat! Va inte alls kul att tala om för jobbet att jag ej pallar att jobba, men bättre att jag är hemma och försöker träna upp ryggen så att jag kan komma tillbaka och jobba heltid under resterande delen av graviditeten.. Nu ska jag läsa lite "Gravid-tidningar" och sen blir det nog lite stickning;)

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-10-16 10:32:08

fan vilka vuxenpoäng du samlar på dig, stickning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela