www.jagochpyret.blogg.se

Avklarat mina ärenden..

Publicerad 2009-10-27 18:48:21 i Graviditeten

Nu har jag hämtat ut sjukintyget, fixat Postafen och varit på jobbet och lämnat intyget! Har varit hos sjukgymnasten och fått akupunktur, det var skönt så länge hon ej vred på nålarna då kändes det mindre skönt.. Har lite småont på vänstersida där nålarna satt, men annars känns det ok! Ska dit på torsdag igen för en till omgång:)

Nu ska jag göra matlåda till Andreas och efter det kommer jag nog placera mig framför tv:n..

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-10-28 13:22:53

Jag ska se til att jag och mallan hittar en svart klänning till dig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela