www.jagochpyret.blogg.se

Anna Anka..

Publicerad 2009-10-18 11:36:57 i Graviditeten

Innan jag blev sjukskriven på heltid så gav mina arbetskamrater mig ett nytt smeknamn, "Anna Anka";) Jag vaggar ju så mycket när jag går så de ser nog lite kul ut.. Men men nu är jag ju som sagt sjukskriven så de får vänta med att ropa "Anna Anka" efter mig i korridoren!

Igår var vi på en överaskningsfest, det var trevligt men tyvärr kunde vi inte stanna så länge pga min rygg.. När vi kom hem så la jag mig i sängen med en massa kuddar runt om mig så att jag skulle ha så lite ont som möjligt och så såg vi en film. Men efter filmen när jag skulle resa mig ur sängen för att borsta tänderna så kunde jag knappt resa mig, gjorde så jäkla ont att tårarna bara forsade nerför kinden.. Fy fan för denna värk, fattar inte hur min mamma klarar av att leva med sådan här smärta konstant!? Hoppas verkligen att de där övningarna jag fått skall göra så att detta försvinner..

Så idag blir det nog inte många knop, ska göra mina övningar och sen blir det nog bara vila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela