www.jagochpyret.blogg.se

Vankar som en anka..

Publicerad 2009-11-03 13:41:50 i Graviditeten

Trist väder i Göteborg idag och jag går som vanligt hemma i lägenheten och vankar.. Sjukt tråkigt att ej kunna jobba eller ens kunna göra nånting om dagarna utanför lägenheten, för jag kan ej köra bil speciellt långt och jag lär som sagt gå med kryckor och det går väldigt sakta och är frustrerande! Så jag sitter hemma i vår lägenhet och stickar, kollar facebook, och sandpapprar dalahästar;) Ska be min make att köra/följa med mig till IKEA och köpa ramar till hästarna så att jag får hjälpa att bära, svårt att bära om man ska gå med kryckor.. På torsdag så far vi uppåt landet och hälsar på våra vänner i Leksand och på lördag far vi till Gävle och hälsar på "La Familia", så det blir en liten roadtrip i norra sverige;)

Annars så räknar jag ner dagarna till UL som vi ska göra den 16/11, jättespännande!

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-11-08 12:17:02

Ååååh jag vill också träffa dig! Kom hit, jag har tråkigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela