www.jagochpyret.blogg.se

Pyrets första body..

Publicerad 2009-11-21 13:44:58 i Graviditeten

Idag är det dags för lite julshopping, ska ta en sväng på stan och kika lite:) Hoppas att jag klarar av att gå minst en timme utan att få alltför ont, så att jag får några julklappar avklarade iallafall! I torsdags "firade" vi 20 veckor, så nu har vi kommit halvvägs! Detta firade vi med att hälsa på en liten söt nykläckt bebis hos våra vänner, en liten prinsessa och sen blev det hockey på Scandinavium.. Har även köpt Pyrets första body;)

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2009-11-23 10:48:31

anna! vad roligt att du har skaffat en blogg, hade ingen aning! nu kan man ju hänga med även fast man är så långt bort, har sagt till henrik att det känns så tråkigt att inte hänga med vad som händer och så men nu kan jag ju det:) dock väldigt ledsamt att läsa att du har det så jobbigt men det låter som att du är väldigt stark och positiv och det är ju som tur är av en alldeles underbar anledning som du mår som du gör! väldigt spännande att läsa om dig och pyret:) hur går stickningen? jäklar vad du kommer att ha stickat sen, haha. kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela