www.jagochpyret.blogg.se

Lyckorus..

Publicerad 2009-11-17 11:41:14 i Graviditeten

Gårdagen spenderade jag med att kolla på fotona, helt otroligt att man kan se den lille:) Både jag och Andreas var i nåt sorts lyckorus igår och så glada att allt såg ok ut på ultraljudet.. Har sovit mycket bättre i natt och har lagt in fotot på Pyret i mobilen så när jag vaknat för att kolla klockan så har jag sett vår lilla skrutt:) Känns overkligt att den där lilla "fågelungen" ligger i min mage och växer, helt sjukt! Till helgen så har vi kommit halvvägs i graviditeten och trots alla krämpor som jag haft och har så känns det som om det gått väldigt fort att komma till V.20:)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-11-17 13:49:26

wööööööööööw only 20 to go:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela