www.jagochpyret.blogg.se

Haft en skön helg..

Publicerad 2009-11-09 09:56:56 i Graviditeten

Haft en skön helg i Leksand/Gävle, bilresan var dryg för ryggen men Andreas körde hela vägen så jag kunde halvligga:) Vi hälsade på våra vänner i Leksand först och spenderade fredagen där, sen på lördagen for vi till Gävle och där blev det filmkväll med mamsen och söndagen blev det farsdagmiddag hos Mofa!

Ryggen känns som den gjort de sista veckorna, så tyvärr tror jag att min sjukskrivning blir förlängd:(
Idag ska jag på akupunktur och jag håller tummarna för att det ska börja hjälpa..

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-11-09 14:32:28

Usch vad trök att sjukskrivningen blir längre. Håller tummarna att akupunkturen går bra. Saknar dig sis, som en toka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela