www.jagochpyret.blogg.se

20 nålar i ryggen, rumpan och benen..

Publicerad 2009-11-30 21:41:46 i Graviditeten

Pga gårdagens envishet så har jag inte gjort alltför mycket idag.. Fast jag har varit på akupunktur och fått ca.20 nålar i ryggen, rumpan och benen;) Blev bjuden på lunch av maken, men efter lunchen har jag bara tagit det lugnt hemma.. Pyret har varit en aktiv krabat idag och rört sig extra mycket när jag legat och vilat, skoj att känna att hon/han lever rövare i magen;) Men gud va tröttsamt det är att ha ont och ej kunna göra allt man vill, ser fram emot att kunna ta promenader igen utan att få jätteont! Men nu ska jag inte gnälla mer, har ju faktiskt nåt helt fantastiskt att se fram emot:)

Kommentarer

Postat av: Carina Vågmål

Publicerad 2009-11-30 22:28:38

Stackars dig 20 nålar!!! Själv e jag mer än tillräckligt nöjd med 5....vet inte om jag skulle klara 20 fastän jag oxå har nåt roligt att se framemot!!!Kram o va rädda om Er.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-01 09:55:13

På måndag ses vi, äntligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela