www.jagochpyret.blogg.se

Varit hos barnmorskan..

Publicerad 2009-12-18 13:01:44 i Graviditeten

Idag har jag och Andreas varit hos barnmorskan och hon har tagit lite kontroller på mig.. Blodtrycket var aningens högre än sist men helt OK, sockret och hb:t var OK, men skall börja med järntabletter varannan dag i förebyggande syfte. Mätte även magens kurva för första gången idag och jag och Andreas tror att vi kommer få en jättebebis om den fortsätter växa som den gjort hitills;) Fick höra Pyrets lilla hjärta och det slog 145s/m! Sen fick jag väga mig, har gått upp 5kg sen starten..

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-18 14:03:21

5kg är ju ingenting, tryck lite glass nu!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela