www.jagochpyret.blogg.se

Sömn, vad är det för nåt..

Publicerad 2009-12-01 10:59:32 i Graviditeten

Skulle inte gnälla mer, men måste spy lite galla.. Har inte sovit en hel natt utan att vakna pga värken i snart 2 mån! Vaknar när jag vänder mig pga att det gör ont och vaknar utav att kuddarna jag lagt för att det inte ska göra så ont ramlat ner på golvet.. Sen kommer jag ju på att när Pyret väl ploppat ut så kommer det ju inte direkt bli mer sömn, så jag får väl acceptera detta och inse att det kommer vara såhär framöver!

Kommentarer

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-12-01 13:22:58

Du har en baby som håller dig vaken och jag har en hund som bestämt sig för att bästa platsen att sova på i sängen är på min hals. Länge leva nattsömnen.. NOT. Vilken tid kommer du till gävle på måndag?

Postat av: Carina Vågmål

Publicerad 2009-12-01 14:21:31

Någon natt mer i livet kommer du att få sova...... om du/ni kan tänka er att låna ut det lilla pyret till farmor någon natt??

Postat av: Sara Larsson

Publicerad 2009-12-01 20:30:09

usch då, vi borde få åka på nå rehab hem du o jag =/

Postat av: Carro

Publicerad 2009-12-01 20:47:01

Klart man måste få klaga om man mår så dåligt :/ Vet precis hur det är. Hade grym foglossning med Nova (som nu är 2 år) Och med Nelly lyckades jag vara försiktig under första delen så foglossningen inte skulle komma... i vecka 28 hände dock en olycka som gjorde att jag fick en sträckning/vridning i bäckenet och det kändes som ngt sågade mitt fram i f-ttbenet dygnet runt. minsta rörelse! ;)



Det där med sömnen har du med rätt i. Men sålänge det är ditt första barn? så kan du ju iaf vila alla gånger bebben gör d :)



Oj va jag skrev. sorry. Blev så nostalgisk nu ;)



Läs gärna om mitt liv som 23 årig 2-barns mamma.

Till två busfrön med 13 månaders ålderskilnnad! ;D



http://LyckligasteFlickan.blogg.se/



Postat av: studentmorsan

Publicerad 2009-12-02 10:09:31

Du behöver verkligen inte förbjuda dig från att klaga,! Det är väl en av anledningarna att ha en blogg, att kunna få gnälla av sig lite och tycka lite synd om sig. Hellre det än att behålla allt inom sig!



Hoppas Pyret snart kikar ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela